خبر اولسیاسی

هکرها اطلاعات حساس امنیتی رژیم صهیونیستی را منتشر کردند

هکرهای بین المللی برخی از اطلاعات به دست آمده از هک کردن پایگاه‌های اطلاعاتی حساس رژیم صهیونیستی را منتشر کردند.

میدل ایست نیوز: به نوشته روزنامه «هاآرتص»، هکرها یک پایگاه الکترونیکی برای انتشار اطلاعات به دست آمده از انجام حمله سایبری اخیر به پایگاه‌های اطلاعاتی حساس رژیم صهیونیستی، ایجاد کرده اند.

به گزارش الجزیره، هکرها روی این پایگاه الکترونیکی هزاران سند را منتشر و تاکید کرده‌اند این سندها پس از نفوذ به سامانه‌ها و دستگاه‌های متعلق به وزارت دفاع و بیمه ملی رژیم صهیونیستی به دست آمده است.

روزنامه هاآرتص همچنین اشاره کرد هکرها اخیرا نیز توانسته‌اند به سیستم‌های مرتبط با وزارت دادگستری و مرکز تحقیقات هسته‌ای در دیمونا نفوذ کنند.

در همین ارتباط، روزنامه «یسرائیل هیوم» فاش کرد سامانه‌های وزارت دفاع رژیم صهیونیستی نیز هک شده و هکرها به اطلاعات حساسی از این سامانه دست یافته‌اند.

این منبع افزود: هکرها اسناد مربوط به قراردادهای وزارت دفاع را منتشر و اطلاعات کاملی برای فروش در باشگاه‌ها و محافل مختلف در ازای دریافت 50 بیت کوین (حدود 3.3 میلیون دلار) ارائه کردند.

هکرها بدون اشاره به مکان مشخصی، از دستیابی به اطلاعات در جای دیگری خبر داده و از رژیم صهیونیستی خواسته بودند در قبال افشا نکردن این اطلاعات 500 اسیر فلسطینی را آزاد کند

گفتنی است حداقل 9400 فلسطینی از جمله کودکان و زنان در زندان های رژیم صهیونیستی در بازداشت به سر می برند در حالیکه شرایط و اوضاع آنها از زمان آغاز جنگ ویرانگر و مداوم در نوار غزه از 6 ماه پیش وخیم تر شده است.

 

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا