سیاسی

درخواست وزیر افراطی صهیونیست برای اعدام زندانیان فلسطینی

وزیر جنجالی و افراط‌گرای صهیونیست خواستار اعدام زندانیان فلسطینی به منظور حل بحران ازدحام و شلوغی زندان‌های رژیم صهیونیستی شد.

میدل ایست نیوز: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی خواستار اعدام شمار زیادی از اسرای فلسطینی به منظور حل شدن بحران ازدحام زندان های این رژیم شد.

به گزارش الجزیره، وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی  تاکید کرد اجرای مجازات اعدام برای زندانیان فلسطینی که وی آنها را تروریست توصیف می کند، راه حل صحیحی برای مقابله با مشکل ازدحام زندان ها است.

بن گویر، رهبر حزب راست افراطی «قدرت یهودی»، در پستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت از موافقت دولت با پیشنهاد وی مبنی بر ساخت حدود هزار مکان اضافی برای بازداشت و نگهداری اسرای فلسطینی خوشحال است اما در عین حال باور دارد ساخت اضافی زندان و دادن خدمات در آنها باعث می شود اسرای فلسطینی بیشتری به زندانها سرازیر شوند و یک راه حل جزئی برای بحران بازداشتیان موجود در زندان‌ها است.

وی اعلام کرد در نظر گرفتن مجازات اعدام برای کسانی که خرابکار هستند، راه حل صحیح برای  رهایی از مشکل شلوغی زندان‌ها  است.

پیشتر کابیه رژیم صهیونیستی با اضافه کردن زندان و اماکن بازداشت برای نگهداری اسرای فلسطینی موافقت کرده و هزینه ای را برای این موضوع اختصاص داده بود.

منبع
الجزیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا