اجتماعیسیاسی

پیام‌های تبریک رئیس جمهور و نخست‌وزیر عراق به مناسبت روز جهانی کارگر

رئیس جمهور و نخست وزیر عراق در پیام‌های جداگانه‌ای روز جهانی کارگر را به کارگران عراقی تبریک گفتند.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهور و نخست وزیر عراق به مناسبت روز جهانی کارگر صمیمانه‌ترین تبریکات خود را برای کارگران عراقی ابراز و بر ادامه روند بی وقفه توسعه در عراق تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق در پیام خود ضمن ادای سلام و احترام به همه کارگران عراقی به مناسبت روز جهانی کارگر و تاکید بر زحمات و مبارزات آنها برای ساخت کشور در شرایط و موقعیت‌های مختلف، تصریح کرد به همین مناسبت بر ضرورت تلاش در جهت تضمین حقوق کارگران و تصویب قوانین لازم به عنوان رکن اساسی در تحقق و دستیابی به توسعه و مسیر عمران و آبادانی و تنوع‌بخشی به بخش‌های تولیدی و حمایت از سرمایه‌گذاری و به‌ویژه پشتیبانی از بخش خصوص تاکید می‌کنم.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق نیز به مناسبت روز کارگر صمیمانه ترین تبریکات و بهترین آرزوهای خود را نثار کارگران عراقی کرد.

وی در پیام خود آورده است: ما تعهد خود را به همه کارگران عراقی، اعم از زن و مرد، برای فراهم کردن محیط کاری مناسب به گونه‌ای کرامت و حرمت آنها حفظ و حقوق مادی و معنوی آنها تضمین شود تاکید داریم.

السودانی افزود: کارگران نمایندگان والای ما در کشور به شمار می آیند، کشوری که در آن پروژه‌های خدمات‌رسانی، بازسازی و آبادانی و توسعه در حال انجام است و به لطف خداوند متوقف نخواهد شد.

امروز اول ما مه، روز جهانی کارگر در عراق تعطیل رسمی است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا