سیاسی

در بازدید از وزارت کشور
تاکید السودانی بر اهمیت تامین نیازهای اداری و فنی دستگاه‌های اطلاعاتی عراق

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بازدید از وزارت کشور در بغداد، بر اهمیت تامین نیازهای اداری و فنی دستگاه‌های اطلاعاتی عراق تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، به مقر وزارت کشور در بغداد رفت و بر تامین نیازهای اداری و فنی دستگاه‌های اطلاعاتی و پلیس کشور تاکید کرد.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، السودانی بامداد پنج شنبه (۲ مه) به مقر وزارت کشور در بغداد رفت و با حضور عبدالامیر الشمری وزیر کشور، نشستی با گروهی از فرماندهان، مسئولان تشکیلات و دستگاه‌های مختلف برگزار کرد.

وی در این نشست بر اهمیت تامین نیازهای اداری و فنی دستگاه‌های اطلاعاتی و پلیس و انجام سریع و موثر تدابیر امنیتی در کشف جرایم به گونه‌ای که با حمایت دولت از دستگاه‌های امنیتی متناسب باشد، تاکید کرد.

نخست وزیر عراق در ادامه تاکید کرد که باید با اقدام فوری با جرایم قتل با هر هدفی و دستیابی به عاملان و مسببان آن و تحویل این افراد به دستگاه‌های قضایی برخورد شود.

السودانی در این دیدار اشاره کرد که با هرگونه حمله به تاسیسات اقتصادی باید مانند اقدام تروریستی برخورد شود و این باید پیام روشنی باشد که وجود امنیت موثر است و تامین کننده الزاماتی است که تضمین کننده روند پروژه‌های عمرانی هستند.

وی همچین ضمن توصیه به مسئولان در تصمیم‌گیری شجاعانه، بر مواضع خود در حمایت از آن‌ها در مقابله با هر گونه چالش‌های امنیتی یا هر حادثه‌ای که مانع رونق اقتصادی و توسعه کشور می‌شود، تاکید کرد.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بار دیگر بر اهمیت تداوم و حفظ روند تعقیب و پیگیری مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر و فروشندگان و تولیدکنندگان آن تاکید کرد چرا که این افراد، جامعه را هدف قرار می‌دهند.

السودانی در پایان اشاره کرد که پیگیری و تعقیب این دسته از مجرمان باید با همکاری و هماهنگی کشورهای همسایه انجام شود.

منبع
دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا