سیاسی

دیدار معاون فرمانده عملیات مشترک عراق با رئیس ستاد ماموریت ناتو

معاون فرمانده عملیات مشترک عراق، امروز شنبه در دیدار با رئیس ستاد ماموریت ناتو ، بر آمادگی نیروهای عراقی برای مقابله با چالش‌های تروریستی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز:سرلشکر ستاد قیس المحمداوی، معاون فرمانده عملیات مشترک، امروز در مقر این فرماندهی با نیکلا پیزانتی سرلشکر رئیس ستاد مأموریت ناتو در عراق و سرهنگ پائولو کاستلی فرمانده گروه هوایی ایتالیا، دیدار و بر آمادگی عراق برای مقابله با چالش های تروریستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، فرماندهی عملیات مشترک عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، در این دیدار، مهم‌ترین چالش‌ها از جمله نبرد با باندهای تروریستی وابسته به داعش و آمادگی و توانایی نیروهای عراقی برای مقابله با چالش‌های مشابه و هماهنگی و همکاری‌های مشترک در زمینه های امنیتی و افزایش توانمندی های نیروهای امنیتی و تبادل اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

المحمداوی در این دیدار با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای امنیتی عراق برای مقابله با چالش‌های تروریستی خاطرنشان کرد: سال‌ها مقابله با تروریسم، توانمندی نیروهای امنیتی برای از بین بردن گروه‌های شکست‌خورده تروریستی تثبیت و تقویت امنیت و ثبات در سراسر کشور را بالا برده است.

این مقام عراقی از رئیس ستاد ماموریت ناتو و فرمانده گروه هوایی ایتالیا برای همکاری و ارائه تخصص، اطلاعات، آموزش و توانمندسازی و همچنین مضاعف کردن آمادگی نیروهای امنیتی عراق تقدیر کرد.

سرهنگ پائولو کاستلی، فرمانده گروه هوایی ایتالیا نیز به نوبه خود از توانمندی های بالای نیروی هوایی عراق در رزمایش مشترک اخیر که در حاشیه فعالیت های جشن نود و سومین سالگرد تاسیس این نیرو برگزار شد؛ تحسین و تمجید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا