سیاسی

حماس خبر داد:
هلاکت دستکم 12 نظامی صهیونیست در شمال غزه

شاخه نظامی جنبش حماس از هلاکت 12 نظامی صهیونیست در شرق نوار غزه خبر داد.

میدل ایست نیوز: گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: نیروهای وابسته به این گردان‌ها موفق شدند دستکم 12 نظامی صهیونیست را در اردوگاه جبالیا در شمال شرق نوار غزه به هلاکت برسانند.

به گزارش الشرق الاوسط، گردان‌های القسام با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود گفت: رزمندگان وابسته به القسام، موفق شدند در یک عملیات ترکیبی، یک دستگاه بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک «الیاسین 105» در منطقه موسوم به «بلوک 4» در اردوگاه جبالیا هدف قرار دهند.

این منبع افزود: به محض گسیل شدن و ورود نیروهای امدادی به محل، یک بمب از نوع (شواظ) در زیر یک دستگاه تانک مرکاوا کار گذاشته و به انفجار آن منجر شد و رزمندگان ما کشته شدن دستکم 12 نظامی رژیم صهیونیستی در این حمله را تایید کردند، ضمن آنکه بعد از این عملیات، نیروی هوایی این رژیم به بمباران گسترده منطقه مبادرت کرد.

در همین ارتباط یکی از کانال‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع ارتش گزارش داد عملیات گسترده‌ای که از چند روز پیش در اردوگاه جبالیا آغاز شده است؛ ادامه دارد.

از سوی دیگر گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد درگیری‌های شدیدی با نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی اردوگاه جبالیا رخ داد که طی آن شماری از آنها کشته یا زخمی شدند.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا