سیاسی

سخنگوی گردان‌های القسام:
ظرف 10 روز 100 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم

سخنگوی گردان‌های القسام از سانسور تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد نابرابر در نوار غزه و هدف قرار دادن و نابودی 100 دستگاه خودروی نظامی صهیونیست‌ها ظرف 10 روز گذشته خبر داد.

میدل ایست نیوز: سخنگوی گردان‌های القسام طی سخنانی در یک نوار ویدئویی که شبکه الجزیره آن را پخش کرد، از تلفات و خسارات شدید رژیم صهیونیستی سخن گفت و اعلام کرد: مجاهدان ما توانستند ظرف 10 روز 100 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در جبهه‌های جنگ غزه هدف قرار دهند.

به گزارش الجزیره، ابوعبیده تصریح کرد: 32 هفته از 7 اکتبر می‌گذرد که ما شاهدیم مردم غزه و مقاومت در جنگی نابرابر، یک دفاع اسطوره‌ای و افسانه‌ای در برابر وحشی‌گری دشمن رقم زده‌اند و این در حالی است که دشمن نازیست روزها، شب‌ها و هفته‌های طولانی، فجیع‌ترین جنایات نسل‌کشی را علیه مردم ما مرتکب شده است.

وی افزود: ارتش رژیم صهیونیستی به جنایاتی که در غزه مرتکب شده به عنوان دستاوردهای نظامی می‌بالد در حالیکه ایجاد وحشت و ارعاب، جنایت و تخریب روشمند، استراتژی ثابتی است که توسط دشمن در غزه دنبال می‌شود.

سخنگوی گردان‌های القسام تاکید کرد: هر بار دشمن ما را تهدید و هر وقت آرزوی پیروزی یا دستاوردی را برای خود عنوان کند ما را در مقابل خود خواهد یافت.

ابوعبیده ادامه داد: دشمن در یک سردرگمی متوالی تصمیم گرفت به تهاجم زمینی به رفح مبادرت کند و وارد محله الزیتون و جبالیا شود در حالیکه فکر می کرد که آنها به اهداف آسانی تبدیل شده‌اند. بدون تردید ددشمن در این توهم به سر می‌برد که اگر بیش از هفت ماه تر و خشک را با هم بسوزاند، دیگر مقاومت قابل ملاحظه‌ای نخواهد یافت در حالیکه دشمن دوباره وارد جهنم می شود و با مقاومت شدیدتری مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجاهدان ما توانستند ظرف 10 روز 100 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در جبهه های جنگ غزه هدف قرار دهند، تاکید کرد: دشمن در همه مناطق تهاجم ده‌ها کشته و زخمی داده است و هنوز نتوانسته تعدادی از اجساد سربازان را بیرون بکشد. بنابراین دشمن بخشی از تلفات خود را اعلام می‌کند، اما آنچه مشاهده می‌کنیم بسیار بیشتر از تلفات اعلامی است.

سخنگوی گردان‌های القسام عنوان کرد: مجاهدان ما در خط مقدم با سلاح‌های مختلفی که در اختیار دارند با شتاب زیادی با دشمن مقابله می‌کنند. ما با سلاح‌های ضد زره و ضد نفر، با منفجر کردن ساختمان‌ها، باز کردن تونل ها، میادین مین و تک تیراندازها با دشمن مقابله می‌کنیم.

ابوعبیده تاکید کرد: با وجود جنگ و گرسنگی و قحطی، ویرانی و کشتار، مقاومت ما و پشت سر آن مردم ما در هر جایی در برابر دشمن می ایستند.

وی با اشاره به نقش امریکا در جنگ غزه گفت: تسلیحات امریکایی که برای نابودی مردم ما استفاده می شود، باعث ویرانی عظیمی شده و این تنها دستاورد این دشمن بحران زده است. ما تاکید می‌کنیم پس از 224 روز، آنچه در رویارویی قهرمانانه مقاومت و مردم ما رخ می‌دهد، بر توانمندی‌های ما در مقاومت و مبارزه صحه می گذارد. ما آماده نبرد فرسایشی طولانی با دشمن هستیم. ما با تمامی وجود خود غزه را حس می کنیم .

سخنگوی گردان‌های القسام خاطر نشان کرد: شکست فرماندهان دشمن و دروغ اعمال فشار نظامی برای آزادی اسرا، نسخه‌ای برای تسریع و شتاب در رفتن به سمت نامعلوم است.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا