اقتصادیسیاسی

یکپارچه‌سازی حقوق کارکنان دولتی در سراسر عراق
ارسال نخستین فهرست کارمندان اقلیم کردستان به بانک تجارت عراق

نخستین فهرست کارمندان اقلیم کردستان برای یکپارچه‌سازی حقوق و پرداخت آن از جانب دولت مرکزی، به بانک تجارت عراق «TBI» ارسال شد.

میدل ایست نیوز: درپی اعلام آمادگی بانک تجارت عراق برای اجرای حکم دادگاه فدرال این کشور مبنی بر یکپارچه‌سازی حقوق کارمندان اقلیم کردستان عراق و پرداخت حقوق آنان به صورت مستقیم از بغداد، وزارت دارایی و اقتصاد دولت اقلیم کردستان اولین فهرست 368 نفره کارمندان را به این بانک ارسال کرد.

به گزارش کردپرس، آوات شیخ جناب، وزیر دارایی و اقتصاد دولت ایالتی اقلیم کردستان طی نامه‌ای به بانک تجارت عراق (TBI)، فهرست اسامی 368 کارمند را به منظور آغاز اجرای حکم دادگاه فدرال به بانک ارسال کرده است.

وی اشاره کرد: «به دلیل پافشاری ما برای تبادل اطلاعات با بانک تجارت عراق، به صورت اینترنتی یک پوشه امن را با آنها به اشتراک خواهیم گذاشت که دربردارنده اطلاعات لازم است.

بانک تجارت عراق (TBI) در هشتم ماه جاری، در بیانیه ای اعلام کرد به منظور اجرای حکم دادگاه فدرال و به دستور محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، این بانک در فرایند یکپارچه‌سازی حقوق کارمندان اقلیم کردستان عراق مشارکت خواهد کرد.

بانک (TBI) همچنین اعلام کرد که درحال حاضر منتظر ارسال فهرست اسامی کارمندانی است که قرار است حقوق آنها از طریق این بانک واریز شود.

منبع
کردپرس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا