اقتصادیسیاسی

السودانی: دولت متعهد به تغییر وضعیت اقتصاد کشور است

نخست وزیر عراق گفت که دولت عراق خود را متعهد به تغییر وضعیت اقتصاد عراق و استقبال از شراکت‌های مثمر ثمر اقتصادی کرده است.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق تاکید کرد که انتخابات در عراق، ابزار قانون اساسی برای انتخاب حکومت و تصمیم گیری است.

به گزارش الفرات نیوز، وی در سخنرانی ضبط شده در مجمع امنیت جهانی در دوحه گفت که عراق با وجود رنج‌ها، دردها، جنگ‌ها و دیکتاتوری‌ها، توانست در جنگ تروریسم پیروز شود.

السودانی افزود که توانستیم به عنوان شهروندان عراقی، از مرحله پیروزی به مرحله توسعه با قدرت در سایه دموکراسی پایدار منتقل شویم.

نخست وزیر عراق گفت که دولت عراق خود را متعهد به تغییر وضعیت اقتصاد عراق و استقبال از شراکت‌های مثمر ثمر و تنوع در موانع و مقابله با چالش‌های مزمن در بیکاری، خدمات، فساد و مبارزه با فقر و حمایت از همه نوع اصلاحات اقتصادی کرده است.

وی افزود که تغییر فلسفه اداره حکومت و توسعه روش اجرای مأموریت، رویکردی صحیح برای بهره برداری از منابع است.

السودانی در بخش دیگری از سخنانش گفت که پیامد‌های حملات رژیم صهیونیستی به غزه و اراضی اشغالی و موضع بین‌المللی ضعیف در قبال حق فلسطین بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود که این حملات کل منطقه را با گسترش درگیری تهدید می‌کند و به قانون بین‌المللی اهانت کرده و حرمت خون را نقض کرده و امروز بزرگ‌ترین تهدید ملت‌های منطقه و ثبات آن‌ها است.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا