سیاسی

پیام تسلیت چارچوب هماهنگی عراق به مناسبت شهادت رئیس جمهوری ایران

چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه عراق در بیانیه‌ای شهادت رئیس جمهور ایران و یاران همراهش را در سانحه هوایی سقوط بالگرد تسلیت گفت.

میدل ایست نیوز: چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه عراق در بیانیه‌ای شهادت رئیس جمهور ایران و یاران همراهش را در سانحه هوایی سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش الفرات نیوز، چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه عراق روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای نوشت: با اندوه و  تأسف فراوان خبر ارتحال ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه این کشور و تعدادی از مقامات را در سانحه هوایی یکشنبه شب دریافت کردیم.

در این بیانیه آمده است: این ضایعه را به مردم عزیز ایران و در رأس آنها آیة الله خامنه‌ای رهبری معظم جمهوری اسلامی ایران تسلیت صمیمانه عرض می کنیم.

پیش از این خبرگزاری دولت ایران در خبری شهادت ابراهیم رئیسی و تیم همراهش را تایید کرد.

بعد از ظهر یکشنبه 19 می رسانه‌های ایرانی خبر دادند که بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران نیز در آن بود، دچار سانحه شده است.

تیم‌های امدادی از ساعت اولیه جست‌وجو را آغاز کردند و پهپاد آکینجی ترکیه نیز به کمک ایران آمد و ساعتی پیش خبرگزاری آناتولی گزارش داد که پهپاد آکینجی، یک منبع حرارت را رصد کرد که گمان می‌رود مربوط به بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران است.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا