اقتصادی

توافق عراق و عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی

وزرای حمل و نقل عراق و عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی میان فرودگاه های دو کشور در سایه استقبال فزاینده از سوی شهروندان دو کشور به سفر برای گردشگری دینی توافق کردند.

میدل ایست نیوز: رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق اعلام کرد که کشورش با عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی توافق کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، السعداوی برای شرکت در کنفرانس آینده هواپیمایی در عربستان با شماری از همتایان خود در کشورهای عربی دیدار کرد.

وزیر حمل و نقل عراق در این دیدارها درباره راه های تقویت همکاری مشترک و تبادل تجربه در راستای توسعه بخش حمل و نقل عراق گفت وگو کرد.

وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد که هیئت عراقی در حاشیه این کنفرانس چندین نشست با مقامات بین المللی داشته که منجر به نتایج و توافقنامه های مهم در بخش حمل و نقل شده است.

السعداوی و صالح الجاسر، وزیر حمل و نقل عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی میان فرودگاه های عراق و عربستان در سایه استقبال فزاینده از سوی شهروندان دو کشور به سفر برای گردشگری دینی توافق کردند.

براساس بیانیه وزارت حمل و نقل عراق، عباس البیضانی، مدیر کل اداره فرودگاه ها و هوانوردی عراق،  با همتای عربستانی خود دیدار کرد و دو طرف بر سر گشایش نقطه عبور جدید بین دو کشور برای کمک به حمل و نقل هوایی بین عراق و عربستان توافق کردند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا