سیاسی

تقدیر هنیه از حمایت‌های رئیسی از مقاومت فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم تشییع رئیس جمهور و یارانش از حمایت‌های ایران از آرمان فلسطین تقدیر کرد.

میدل ایست نیوز: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی  جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری ایران و یارانش در دانشگاه تهران تصریح کرد: ما امروز به نام مردم فلسطین، به نام گروه‌ها و جناح‌های مقاومت  سرزمین فلسطین و به نام غزه سرافراز آمده‌ایم تا به شما تسلیت بگوییم.

به گزارش المیادین، هنیه گفت: رئیس جمهور فقید ایران به ما اطمینان داد که مسأله فلسطین محور و هسته اصلی مسائل امت است و مقاومت یک گزینه راهبردی برای آزادسازی فلسطین خواهد بود. ایشان به ما اطمینان خاطر داد ایران تا زمان رسیدن ملت فلسطین به خواسته‌هایشان به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

هنیه خاطر نشان کرد، رئیس جمهور فقید به ما تاکید کردند طوفان الاقصی زمین لرزه‌ای بود بر پیکره رژیم صهیونیستی انداخت و تحولی تاریخی در جهان ایجاد کرد. ما از همین جا تاکید می‌کنیم که غزه تا زمانی که تمام سرزمین فلسطین و از جمله قدس در قلب آن آزاد شود؛ به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه گفت: ما اطمینان خاطر داریم که جمهوری اسلامی به سیاست‌ها و اصول ثابت خود تحت حمایت رهبری این کشور به حمایت از فلسطین و مقاومت ادامه خواهد داد.

مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید ایران و همراهانش از صبح امروز در دانشگاه تهران آغاز شده است.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا