سیاسی

حربه جدید رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن نیروهای حزب الله

رژیم صهیونیستی ترفند و حربه جدیدی را برای هدف قرار دادن نیروهای حزب الله به هنگام تغییر پست و رفت و آمد آنها به مناطق مرزی انتخاب کرده است.

میدل ایست نیوز: رژیم صهیونیستی حربه جدیدی را برای هدف قرار دادن نیروهای حزب الله لبنان به هنگام جابه جایی و تغییر پست رزمندگان این حزب در پیش گرفته است.

به گزارش الشرق الاوسط، هدف قرار گرفتن نیروهای حزب الله در جنوب لبنان طی هفته های اخیر نشان از آن است که رژیم صهیونیستی راهبرد جدیدی برای ممانعت از ورود رزمندگان این حزب به مناطق مرزی در پیش گرفته است بگونه ای که با تشدید حملات به خطوط جاده‌ای منتهی به روستاهای واقع در مناطق مرزی، نیروهای حزب الله را هنگام ورود به منطقه مرزی یا خروج از آن برای تغییر پست، هدف حمله قرار می دهد.

این منبع افزود: ظرف چهار هفته اخیر حملات رژیم صهیونیستی بر خودروها و موتور سیکلت هایی متمرکز شده است که به سمت منطقه مرزی در جنوب شرقی و غربی لبنان در حرکت بوده اند که به جان باختن شمار زیادی از نیروهای حزب الله منجر شده است.

بنا به گفته منابع میدانی، منطقه مرزی به طور دائم هدف حمله قرار می گیرد و هرکس قصد عبور از این مناطق را داشته باشد، رصد می شود و هدف قرار می گیرد.

این منابع گفتند حملات در اطراف شهر صور بیشتر متمرکز بر رزمندگانی است که به سمت میدان در مناطق مرزی عازم می شوند یا اینکه از این مناطق برمی گردند که نمونه اخیر آن هدف قرار گرفتن دو تن از فرماندهان هنگام بازگشت از منطقه عرقوب بوده است.

این منابع تصریح کردند مسیرهای جاده‌ای و مواصلاتی در مرزها بسیار خطرناک شده‌اند و رژیم صهیونیستی ورود و خروج نیروهای حزب الله را به دقت زیر نظر دارد و آنها را رصد می کند و هدف حمله قرار می دهد.

این درحالی است که روز دوشنبه دو تن از نیروهای حزب الله که سوار بر یک موتور سیکلت بودند هنگام ورود به خانه ای در شهرک میس الجبل هدف حمله قرار گرفتند و خانه مذکور به کلی ویران شد.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا