سیاسی

اتحادیه اروپا: به دنبال افزایش همکاری با عراق هستیم

سفیر اتحادیه اروپا در بغداد اعلام کرد که به دنبال افزایش همکاری با عراق و اقدام بری توسعه جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی این کشور است.

میدل ایست نیوز: سفیر اتحادیه اروپا اعلام کرد که به دنبال افزایش همکاری با عراق و اقدام بری توسعه جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی و ایجاد فرصت شغل برای جوانان است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، توماس سایلر سفیر اتحادیه اروپا در عراق در کنفرانس «توانمندسازی» اعلام کرد: ما با همکاری اتحادیه اروپا و عراق به ایفای نقش جوانان این کشور چشم دوخته‌ایم.

سایلر افزود که همکاری بین دو طرف خوب است به ویژه پس از دیدار با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، در ماه‌های گذشته این همکاری بیشتر شده است.

وی ضمن اعلام آنکه این همکاری به توانمندسازی جوانان و افزایش جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی مرتبط است، خاطر نشان کرد که جوان عراقی با همکاری دولت، به آموزش خوب و کار نیاز دارند.

سفیر اتحادیه اروپا در ادامه بر نقش نهادهای جامعه مدنی برای توسعه توانمندی‌های اجتماعی و اقتصادی آن‌ها تاکید کرد.

سایلر افزود که باید از جوانان حمایت کرد تا دارای شغل و شرکت‌های خاص خود باشند و ما با دولت عراق همکاری می‌کنیم و به دنبال همکاری بزرگتر با عراق و نخست وزیر این کشور هستیم.

وی همچنین تاکید کرد که توسعه اقتصادی و اجتماعی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان نمایان خواهد شد.

سفیر اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر آمادگی جوانان عراقی برای پیشرفت خود و ترسیم تصویر جدیدی از کشور، اشاره کرد که عراق با اتحادیه اروپا و دیگر کشورها مشارکت دارد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا