سیاسی

الاعرجی: با هرکس که در پی برهم زدن امنیت کشور باشد برخورد می‌کنیم

مشاور امنیت ملی عراق هشدار داد که هر طرفی که به خود جرئت دهد تا امنیت ملی و صلح اجتماعی را مختل کند، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

میدل ایست نیوز: قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز پنج شنبه (30 مه) با صدور بیانیه ای تاکید کرد که با هرگونه تلاش برای برهم زدن امنیت کشور برخورد خواهد شد.

بر اساس بیانیه اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق، الاعرجی در بیانیه‌ای اعلام کرد که شورای امنیت ملی تاکید می‌کند که دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور می‌توانند امنیت و ثبات را حفظ کنند.

وی افزود که به هیچ طرفی اجازه نمی‌دهیم که در مسیر دولت برای توسعه و پیشرفت، مانعی ایجاد کند.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد که دولت عراق با تمام توان و ثبات، در حال اجرای طرح‌های سازندگی و جذب سرمایه است و هر کسی که به خود جرئت دهد که امنیت ملی و صلح اجتماعی را مختل کند، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت و مجازات خواهد شد.

پیش از این، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از انفجار بمب صوتی در برابر دفتر شرکت «کاترپیلار» در منطقه جادریه بغداد و یک بمب دیگر در برابر مرکز آموزشی «کمبریج» در خیابان فلسطین در بغداد خبر داد و تأکید کرد که این حادثه هیچ خسارت مادی و انسانی نداشته است.

این بیانیه افزود که این اقداماتی تلاشی مذبوحانه برای آسیب زدن به وجهه عراق و تلاش ملموس دولت برای سازندگی و خدمت‌رسانی به شهروندان و نیز آسیب زدن به جایگاه و فداکاری‌های نیروهای امنیتی کشور است.

در روزهای گذشته نیز سه شعبه فروشگاه KFC در بغداد نیز هدف حملاتی قرار گرفته بود.

منبع
دفتر اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا