سیاسی

حمله انصارالله به ناو آیزنهاور امریکا در دریای سرخ

سخنگوی نظامی انصارالله یمن از حمله به ناو امریکایی آیزنهاور در دریای سرخ در پاسخ به حملات امروز امریکا و بریتانیا خبر داد.

میدل ایست نیوز: یحیی سریع، سخنگوی نظامی انصار الله یمن از حمله به ناو امریکایی آیزنهاور در دریای سرخ در پاسخ به حملات امروز امریکا و بریتانیا خبر داد.

به گزارش المسیره، وی گفت که حمله امریکا و بریتانیا طی ساعات گذشته به برخی از مناطق صنعا، الحدیده و تعز، منجر به شهادت و زخمی شدن 58 نفر شده است.

سریع افزود که در این حملات 16 نفر شهید و 41 نفر زخمی شدند و امریکا و بریتانیا، مناطق غیر نظامی نظیر ساختمان رادیو الحدیده و گارد ساحلی بندر الصلیف را هدف قرار دادند.

سخنگوی نظامی انصار الله تاکید کرد که این گروه در پاسخ به این حمله و تداوم یاری ملت مظلوم فلسطین، ناو هواپیمابر آیزنهاور را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

سریع توضیح داد که این عملیات با چند موشک هدایت شوند و بالستیک انجام شده است.

وی تاکید کرد که انصار الله در پاسخ مستقیم و فوری به هر حمله به اراضی یمن با هدف قرار دادن منابع تهدید و همه اهداف خصمانه امریکا و بریتانیا در دریای سرخ و عرب تردید نخواهد کرد.

پیش از این فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا (سنتکام) اعلام کرد که با همکاری بریتانیا، حملاتی را علیه 13 هدف انجام داده است.

منبع
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا