اجتماعی

بحران استعفا گریبانگیر لیگ فوتبال عراق شد

4 سرمربی لیگ فوتبال عراق، پس از کسب نتایج منفی تصمیم به استعفا گرفتند.

میدل ایست نیوز: همزمان با شعله ور شدن آتش رقابت قهرمانی بین باشگاه الشرطه و نیروی هوایی در 6 هفته مانده به پایان لیگ فوتبال عراق، این لیگ پس از پایان هفته سی و دوم در شامگاه جمعه شاهد موجی از استعفای برخی از مربیان خود بوده است.

به گزارش «العربی الجدید»، پس از شکست سنگین 2-4 نیروی هوایی در مقابل نوروز و فاصله 7 امتیازی با تیم صدرنشین و باخت در الکلاسیکو لیگ عراق در برابر الزوراء، ایوب اودیشو سرمربی این تیم تصمیم گرفت استعفای خود را اعلام کند.

یک منبع در باشگاه نیروی هوایی که ترجیح داد نامش فاش نشود خبر داد که امروز جلسه‌ای برای بررسی برکناری اودیشو و اعلام خبر جدایی ابراهیم بایش بازیکن این باشگاه و تعیین برخی اسم‌ها برای جایگزین وی در مرحله بعدی مسابقات، برگزار می‌شود.

از طرفی دیگر احمد صلاح سرمربی باشگاه الطلبه عراق پس از شکست تیمش در برابر نفت الوسط با نتیجه 1-2 که اولین پیروزی تیم نفت الوسط را پس از 32 بازی، رقم زد و تیم را به جایگاه دهم کشاند، استعفای خود را به باشگاه اعلام کرد.

در این میان عباس عبید سرمربی باشگاه امانت بغداد، پس از آنکه تیم را در یک قدمی سقوط کشاند و به رده 17 جدول رساند، تصمیم به استعفا گرفت.

لؤی صلاح سرمربی باشگاه الکهرباء نیز پس از درخشش در نیم فصل دوم لیگ و نزدیک شدن به فینال مسابقات ای‌اف‌سی کاپ پیش از شکست در برابر العهد لبنان، تصمیم گرفت پس از چندین نتایج منفی که آخرین آن توقف در برابر تیم دهوک با نتیجه 1-1 و ایستادن در جایگاه 12 لیگ فوتبال عراق بود، استعفا کند.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا