اقتصادی

کاهش صادرات نفت عراق به امریکا در هفته گذشته

ادراه اطلاعات انرژی امریکا خبر داد که صادرات نفت عراق به امریکا در هفته گذشته کاهش 6 هزار بشکه‌ای در روز داشته است.

میدل ایست نیوز: اداره اطلاعات انرژی امریکا امروز یکشنبه (2 ژوئن) از کاهش صادرات نفتی عراق به امریکا در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش «شفق نیوز»، اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد که میانگین واردات نفت خام امریکا در هفته گذشته از 9 کشور صادرکننده اصلی به این کشور به 5 میلیون و 476 هزار بشکه در روز رسیده که در مقایسه با هفته گذشته آن با 5 میلیون و 241 هزار بشکه در روز، افزایش 226 هزار بشکه‌ای در روز داشته است.

این اداره افزود که صادرات نفتی عراق به امریکا در هفته گذشته به 233 هزار بشکه در روز رسیده که در مقایسه با هفته پیش از آن با 239 هزار بشکه در روز، کاهش 6 هزار بشکه‌ای در روز داشته است.

اداره اطلاعات انرژی امریکا خاطر نشان کرد که کانادا با میانگین روزانه 3.666 میلیون بشکه، مکزیک با روزانه 551 هزار بشکه، عربستان با روزانه 422 هزار بشکه و لیبی با 262 هزار بشکه در روز، بیش‌ترین صادرات نفت به امریکا در هفته گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس نمودار صادر شده از جانب اداره اطلاعات انرژی امریکا حجم نفت خام وارد شده به این کشور از برزیل به طور میانگین روزانه 127 هزار بشکه، اکوادور روزانه 103 هزار بشکه، نیجریه روزانه 71 هزار بشکه و کلمبیا روزانه 32 هزار بشکه بوده است.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا