خبر اولسیاسی

تهدید بن غفیر به انحلال دولت رژیم صهیونیستی

وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورت موافقت با طرح بایدن، دولت را منحل می‌کند.

میدل ایست نیوز: وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورتیکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح جوبایدن رئیس جمهور امریکا موافقت کند، دولت این رژیم دچار فروپاشی خواهد شد.

به گزارش الجزیره، ایتمار بن غفیر وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی اعلام کرد طرح جو بایدن رئیس جمهور امریکا به معنای پایان دادن به جنگ غزه بدون چیره شدن بر حماس و حذف این جنبش است و دستیابی به اهداف جنگ است.

بن غفیر در کنفرانسی خبری افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل (رژیم صهیونیستی) یک روز پیش به او اطلاع داد که وی می تواند پیش نویس توافق را ببیند، اما تا کنونی پیش نویسی به او ارائه نکرده است.

وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر نتانیاهو با هرگونه توافق بدون چیره شدن بر حماس یا حذف آن موافقت کند، دولت را منحل خواهد کرد و احتمالا وقت کشی و تعلل در ارائه پیش نویس توافقنامه به معنای وجود توافقی بد بدون از بین بردن حماس است و او قبل از رویت پیش نویس تصمیمی نخواهد گرفت.

اظهارات بن غفیر پس از آن صورت می گیرد که رسانه های اسرائیلی (رژیم صهیونیستی) به نقل از نتانیاهو گفتند آنچه بایدن رئیس جمهور درباره پیشنهاد توافق ارائه کرد، دقیق نبود.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا