سیاسی

بشار اسد:
مقاومت گزینه راهبردی و اساسی در برابر اشغالگری است

رئیس جمهور سوریه در دیدار سرپرست وزارت خارجه ایران روابط ایران و سوریه و تحولات در فلسطین و مسائل منطقه‌ای مورد اهتمام مشترک را بررسی کرد.

میدل ایست نیوز: بشار اسد رئیس جمهور سوریه، در دیدار علی باقری، سرپرست وزارت خارجه ایران، روابط ایران و سوریه و تحولات در فلسطین و مسائل منطقه‌ای مورد اهتمام مشترک را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اسد در این دیدار تأکید کرد که مقاومت در برابر همه انواع اشغالگری اصلی اساسی و گزینه‌ای راهبردی به عنوان تنها راه درست رویارویی با دشمن خواهد بود.

وی افزود که هرگونه تساهل در برابر دشمن موجب افزایش خشونت و توحش آن می‌شود و تأکید کرد که رژیم صهیونیستی هرچه در برابر ایستادگی مقاومت، به شکست نزدیک‌تر می‌شود بر توحش خود می‌افزاید.

باقری نیز در این دیدار روابط ایران و سوریه را عمیق و راهبردی و مبتنی بر اصول ثابت و منافع مشترک صادقانه خواند و بر تلاش دائمی ایران برای تقویت روابط دوجانبه و استفاده از آن در راستای منافع مشترک و منافع ملت‌های منطقه تأکید کرد.

علی باقری که صبح امروز از بیروت وارد دمشق شد، پیش از ظهر با همتای سوریه‌ای خود دیدار و کنفرانس مطبوعاتی مشترک برگزار کرد.

او همچنین در دمشق با گروه های مقاومت فلسطینی دیدار کرد.

منبع
سانا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا