سیاسی

اردن نقض حریم مسجد الاقصی توسط شهرک نشینان را محکوم کرد

وزارت خارجه اردن ورود یکی از وزرای افراطی دولت رژیم صهیونیستی و اعضای کنست و شهرک نشینان افراطی به مسجد الاقصی که با حمایت پلیس این رژیم انجام شده است را محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه اردن ورود یکی از وزرای افراطی دولت رژیم صهیونیستی و اعضای کنست و شهرک نشینان افراطی به مسجد الاقصی که با حمایت پلیس این رژیم انجام شده است را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری اردن، این وزارتخانه همچنین اجازه دولت رژیم صهیونیستی به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی و حمله به فلسطینی‌ها و اقدامات نژادپرستانه افراطی و ممنوعیت ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی و محدودیت تردد فلسطینی‌ها در شهر قدیمی قدس اشغالی را محکوم کرد.

سفیان القضاه سخنگوی وزارت خارجه اردن تاکید کرد که تداوم یورش‌ها به مسجد الاقصی و نقض حرمت این مسجد و اقدامات متداوم شهرک نشینان افراطی در قدس اشغالی و مقدسات آن و محدودیت تردد فلسطینی‌ها، یک اقدام تحریک‌آمیز محکوم و نقض واضح و غیر قابل قبول قانون بین‌المللی است.

گفتنی است صبح امروز صدها شهرک نشین صهیونیست، پیش از آغاز راهپیمایی پرچم به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

این یورش کمی پیش از آغاز مراسم راهپیمایی پرچم انجام شده و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شهر قدس و محله قدیمی آن را به یک پایگاه نظامی تبدیل کردند.

منبع
خبرگزاری اردن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا