سیاسی

تاکید رهبر انصارالله بر ادامه حملات تا توقف جنگ غزه

رهبر انصارالله یمن بر تداوم حملات این گروه به ناوها و کشتی‌های امریکایی تا زمان متوقف شدن جنگ غزه تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: رهبر  انصار الله یمن تاکید کرد نیروهای یمنی در این هفته 11 عملیات در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند و در بندر ام الرشراش(ایلات)انجام دادند.

به گزارش المیادین، بدرالدین عبدالملک الحوثی گفت: این رشته عملیات با 36 موشک بالستیک و بالدار و چند فروند پهپاد انجام شد و یکی از مهمترین این رشته عملیات، هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آمریکایی «آیزنهاور» در شمال دریای سرخ با 7 موشک بالدار و 4 پهپاد ظرف 24 ساعت بود.

عبدالملک الحوثی افزود: آمریکایی ها ابتدا تلاش کردند این حمله را انکار کنند و از اهمیت آن بکاهند چرا که احساس شکست و از بین رفتن ابهت و هیبت آنها برایشان گران تمام می شود.

بدرالدین الحوثی تاکید کرد: ناو هواپیمابر امریکایی جزو اهداف نیروهای مسلح ما باقی خواهد ماند و حملات آینده ما بسیار موثرتر خواهد بود. این حمله در حالی صورت گرفت که ناو هواپیمابر آیزنهاور در زمان هدف گیری 400 کیلومتر از مرزهای سواحل یمن فاصله داشت و تا حدود 880 کیلومتری شمال غربی جده دور شده بود. عملیات هدف قرار دادن ناو آیزنهاور موفقیت آمیز بود و تاثیر مهمی در فرار آن داشت و مسیر آن را تغییر داد و نشست و برخاست هواپیماها روی این ناو به مدت دو روز متوقف شد.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد توطئه های دشمن هر چه باشد، ما به دنبال مقابله با آنها خواهیم بود و از ابزارها و کارت های خود در این راه بهره خواهیم گرفت و تجاوزات امریکا و انگلیس هرگز بر موضع اصولی ما تأثیری نخواهد گذاشت.

وی خاطر نشان کرد ما از موضع خود در حمایت از غزه، کوتاه نخواهیم آمد هرچقدر هم حملات امریکا و انگلیس به ما تشدید شود.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا