سیاسی

خروج نماینده عراق از محل کنفرانس ژنو هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

وزیر کار و امور اجتماعی عراق در کنفرانس بین المللی کار در ژنو ضمن دفاع از حق فلسطینیان برای داشتن کشوری مستقل به نشانه اعتراض سالن کنفرانس را قبل از سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی ترک کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر کار و امور اجتماعی عراق پس از حضور نماینده رژیم صهیونیستی برای ایراد سخنرانی در کنفرانس بین المللی کار در ژنو، سالن کنفرانس را به نشانه اعتراض به جنایات این رژیم علیه ساکنان غزه ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، دفتر احمد الاسدی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد قبل از خروج از سالن کنفرانس بین المللی کار در ژنو ، بر روی سکویی که برای ایراد سخنرانی در نظر گرفته شده بود، ایستادیم و به همراه تعدادی از کشورهای شرکت کننده حمایت مطلق و کامل خود را از حق مردم فلسطین برای تأسیس کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف اعلام و بر حق حیات و آزادی فلسطینیان و همبستگی کامل با آنان در مبارزه علیه جنبش صهیونیسم تاکید کردیم.

وی افزود: روز گذشته در این کنفرانس تاکید کردیم ملت و دولت عراق حامی اصلی مردم شجاع و مقتدر فلسطین باقی خواهد ماند و پیروزی در نهایت از آن این مردم خواهد بود و پس از آنکه نماینده صهیونیستی برای ایراد سخنرانی به تریبون نزدیک شد، ما از سالن خارج شدیم.

اسدی در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: در تاریخ فلسطین فقط متعلق به فلسطینیان و قدس صرفا پایتخت کشور فلسطین و غزه گورستان سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد بود.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا