سیاسی

هنیه: شرط پذیرش هر توافقی تضمین امنیت ملت فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به سقوط سیاسی و اخلاقی رژیم صهیونیستی تاکید کرد حماس زیر بار طرحی که امنیت ملت فلسطین را تضمین نکند، نخواهد رفت.

میدل ایست نیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد شرط پذیرش هر توافقنامه‌ای تامین امنیت ملت فلسطین است و این جنبش با توافقی که امنیت ملت فلسطین را تضمین نکند موافقت نخواهد کرد.

به گزارش الجزیره، اسماعیل هنیه گفت دشمن صهیونیستی به کشتارهای خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد و ما کنون شاهد فصل‌هایی از این کشتارها در اردوگاه‌های النصیرات و دیر البلح هستیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: جهان رژیم اشغالگر را در زمره رژیم‌هایی قرار داده است که کودکان را می‌کشد اما همین کشورهای جهان نمی‌توانند جلوی جنگ نسل‌کشی علیه ملت فلسطین را بگیرند.

اسماعیل هنیه گفت: ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و به مقاومت در برابر این دشمن جنایتکار و دفاع از حقوق خویش ادامه خواهد داد.

هنیه ادامه داد: اگر رژیم اشغالگر بر این باور است که می‌تواند گزینه های خود را با زور به ما تحمیل کند باید بگویم که در توهم به سر می برد. حماس هر توافقی را که در درجه نخست امنیت ملت فلسطین را تضمین نکند، رد خواهد کرد و با آن موافقت موافقت نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد، رژیم اشغالگر از نظر نظامی شکست خورده است و از نظر سیاسی و اخلاقی نیز سقوط کرده و ورشکسته شده است.

هنیه تاکید کرد مردم و آزادگان جهان باید در مقابل این کشتارهای وحشیانه و به شهادت رساندن دهها نفر از غیر نظامیان بی گناه بپا خیزند.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا