سیاسی

انصارالله از انهدام یک باند جاسوسی مرتبط با امریکا و رژیم صهیونیستی در یمن خبر داد

دستگاه امنیت و اطلاعات وابسته به انصارالله با انتشار بیانیه‌ای، از بازداشت اعضای یک شبکه جاسوسی مرتبط با امریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور خبر داد.

میدل ایست نیوز: دستگاه امنیت و اطلاعات وابسته به انصار الله یمن اعلام کرد که اعضای یک باند بزرگ مرتبط با امریکا و رژیم صهیونیستی را بازداشت کرد که با نفوذ در بخشهای مختلف اداری یمن، در پی اجرای توطئه علیه این کشور بودند.

به گزارش المسیره، دستگاه امنیت و اطلاعات وابسته به انصار الله با انتشار بیانیه‌ای، از بازداشت اعضای یک شبکه جاسوسی مرتبط با امریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور خبر داد.

به گفته این نهاد، اعضای این شبکه، اقدامات جاسوسی و مخرب در نهادهای دولتی و غیر دولتی یمن انجام می‌دادند و مستقیما با سازمان سیا در ارتباط بودند.

در این بیانیه آمده است که پس از انتقال سفارت امریکا از صنعا، عناصر این شبکه با پوشش نهادهای بین‌المللی، به اقدامات تخریبی خود ادامه می‌دادند.

در این بیانیه آمده است: این شبکه شماری از شخصیتهای یمنی را جذب کرده بود، به ویژه اقتصاددانان، مالکان شرکت های نفتی و تجاری و آنان را به سرویس های جاسوسی امریکا و اسرائیل وصل کرده بود.

بر اساس این بیانیه، شبکه مذکور بخش های کشاورزی، درمانی، آموزشی، مذهبی را هدف قرار می‌داد و اعضای آن، اطلاعاتی درباره بودجه و سیاستهای کلان دولت صنعا گردآوری می‌کردند.

دستگاه امنیت و اطلاعات وابسته به انصار الله یمن همچنین خبر داد که این شبکه، تمامی اقدامات نظامی و توانمندی های راهبردی یمن را رصد می‌کرد و هر اقدامی را انجام می‌داد تا اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی محقق شود.

این نهاد ضمن قدردانی از آگاهی و بیداری ملت یمن که سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان این کشور است، خبر داد که طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از این مساله ارائه خواهند کرد.

منبع
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا