سیاسی

تاکید مشاوران امنیت ملی عراق و سومالی بر همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم

مشاور امنیت ملی عراق و سومالی با یکدیگر دیدار و بر همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم و تحکیم امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.

میدل ایست نیوز: قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز سه شنبه (11 ژوئن) در دفتر خود از حسین معلم محمود شیخ علی، همتای سومالیایی خود و هیئت همراه وی استقبال کرد.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق، الاعرجی و شیخ علی در این دیدار درباره تقویت روابط بین دو کشور در تمامی حوزه‌ها و همکاری در زمینه مسائل و پرونده‌های مشترک و تبادل تجربه‌ها و اطلاعات رایزنی کردند.

در این دیدار بر تداوم ارتباط دو کشور و تبادل نظر نسبت به مسائل دارای اهمیت مشترک و همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم و تحکیم امنیت و ثبات در منطقه تاکید شد.

مشاور امنیت ملی عراق قدردانی دولت و ملت عراق از کشورهای برادر و دوستی که در کنار بغداد برای دستیابی به اهداف امنیت بین‌المللی پایدار تلاش می‌کنند، را ابراز کرد.

الاعرجی بار دیگر اعلام کرد که برنامه دولت محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق بر اهمیت ارتباط با کشورها که به منافع عراق و ملت آن و کشورها و ملت‌های منطقه و جهان خدمت می‌کند، تاکید دارد.

منبع
دفتر اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا