سیاسی

عملیات مشترک انصارالله یمن و مقاومت اسلامی عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی

سخنگوی نیروهای مسلح انصارالله یمن از اجرای دو عملیات نظامی با مقاومت اسلامی عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی در اشدود و حیفا خبر داد.

میدل ایست نیوز: یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح انصارالله یمن از اجرای عملیات نظامی ویژه علیه یکی از کشتی هایی که ممنوعیت ورود به بنادر اشغالی فلسطین را نقض کرده بود، خبر داد.

به گزارش «المسیره»، سریع افزود که در این عملیات ویژه، کشتی  TUTOR با شهپاد و چندین پهپاد و موشک های بالستیک مستقیما هدف قرار گرفته و در معرض غرق شدن قرار دارد.

وی در ادامه از اجرای دو عملیات نظامی مشترک با مقاومت اسلامی عراق علیه اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در دو شهر اشدود و حیفا خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح انصارالله یمن بیان کرد که نیروهای انصارالله و نیروهای مقاومت اسلامی عراق یک هدف حیاتی در شهر اشدود را با چندین موشک و مواضع رژیم صهیونیستی در شهر حیفا را با چندین پهپاد مستقیما هدف قرار دادند.

سریع در ادامه به شرکت ها  نسبت به پیامد همکاری با رژیم صهیونیستی و رساندن کشتی ها به بنادر اشغالی فلسطین هشدار داد و گفت درصورتی که هشدار ها جدی گرفته نشود، به کشتی ها در مناطق تحت کنترل انصارالله حمله می شود.

وی در پایان بر تداوم اجرای عملیات و پاسخ به تجاوز امریکا و بریتانیا تاکید کرد و گفت عملیات انصارالله تا زمانی که تجاوز ها متوقف و محاصره ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود، ادامه خواهد داشت.

منبع
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا