سیاسی

هنیه:
حماس برای دستیابی به توافق آتش‌بس انعطاف زیادی نشان داده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که حماس و تمامی گروه های فلسطینی جدیت و انعطاف‌پذیری زیادی برای دستیابی به توافقی که جنگ را متوقف کند، نشان داده‌اند.

میدل ایست نیوز: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان سخنرانی کرد.

به گزارش«الجزیره» هنیه گفت که عید دیگری بر فلسطین گذشت و غزه با اشغالگران غاصب در همه جبهه‌ها در حال مبارزه است. ما در بحبوحه یک حماسه تاریخی هستیم که در آن از سرزمین، هویت، قدس و مقدسات خود دفاع می‌کنیم.

وی افزود که پاسخ ما به پیشنهاد آتش‌بس با اصول وارده در سخنان جو بایدن رئیس جمهور امریکا و قطعنامه شورای امنیت مثبت بوده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود که دشمن جنایتکار که مرتکب جنایت دسته جمعی وحشیانه می‌شود، در تحقق همه اهداف اعلام شده خود ناکام مانده است.

هنیه ضمن قدردانی از مواضع اعلام شده از تمام طرف‌های کمک کننده و همپیمان با فلسطین گفت که دشمن جنایتکار جنگ علیه ملت ما در غزه، کرانه باختری و قدس را شدت بخشیده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که همه باید برای اجبار بر رژیم صهیونیستی برای بازکردن تمامی گذرگاه‌ها و ورود فوری تمام نیازهای ملت فلسطین اقدام کنند.

هنیه گفت که هدف رژیم صهیونیستی به زانو درآوردن فلسطینی‌ها است اما جز پایداری و استواری از آن‌ها ندیده است.

وی تاکید کرد که حماس و تمامی گروه‌های فلسطینی جدیت و انعطاف‌پذیری زیادی برای دستیابی به توافقی که جنگ را متوقف می‌کند، نشان داده‌اند.

هنیه خاطرنشان کرد که جنبش حماس برای امضای توافق نامه‌ای که تضمین کننده آتش بس پایدار و عقب نشینی کامل از نوار باشد، آماده است.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا