اجتماعی

گرم‌ترین شهرهای جهان در 24 ساعت گذشته

ایستگاه هواشناسی Placerville در کالیفرنیای امریکا، فهرستی از گرم‌ترین شهرهای جهان در 24 ساعت گذشته را منتشر کرد.

میدل ایست نیوز: ایستگاه هواشناسی Placerville در کالیفرنیای امریکا، فهرست 15 منطقه و شهر جهان با بالاترین درجه هوا در 24 ساعت گذشته را منتشر کرد.

به گزارش «شفق نیوز»، بر اساس فهرست منتشر شده از جانب ایستگاه هواشناسی Placerville، منطقه «ادرار» در الجزائر با 48 درجه سانتی گراد گرم ترین منطقه در جهان در 24 ساعت گذشته، اعلام شده است.

در فهرست مذکور آمده است که منطقه «الخارجه» در مصر با 47.5 درجه سانتی گراد، شهر آبادان در ایران با 47.5 درجه سانتی گراد، منطقه «عین صلاح» در الجزائر با 47.5 درجه سانتی گراد، منطقه سبی در پاکستان با 47.4 درجه سانتی گراد به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفته اند.

ایستگاه هواشناسی Placerville در فهرست خود نشان داد که اهواز در ایران با 47.2 درجه سانتی گراد، منطقه اقصر در مصر با 47.2 درجه سانتی گراد، منطقه اسوان در مصر با 47.1 درجه سانتی گراد، شهر فرودگاه بین المللی کویت با 47.1 درجه سانتی گراد و منطقه صافی آباد دزفول در ایران با 47.1 درجه سانتی گراد جایگاه ششم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس فهرست ایستگاه هواشناسی Placerville، منطقه فرودگاه بین المللی بصره با 47 درجه سانتی گراد، اسیوط در مصر با 46.9 درجه سانتی گراد، فهود در عمان با 46.9 درجه سانتی گراد، صور در عمان با 46.9 درجه سانتی گراد و احساء در عربستان با 46.8 درجه سانتی گراد در جایگاه یازدهم تا پانزدهم گرم ترین شهرستان ها و شهرهای جهان قرار گرفته اند.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا