سیاسی

بازداشت 640 کودک فلسطینی در کرانه باختری

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی از تاریخ هفتم اکتبر تا کنون 640 کودک را در کرانه باختری بازداشت و تعدادی از آنها را شکنجه کرده است.

میدل ایست نیوز: باشگاه اسیر فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ خود در نوار غزه در 7 اکتبر، 640 کودک فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی بازداشت کرده و شماری از آنها را تحت شکنجه قرار داده است.

به گزارش آناتولی، باشگاه اسیر فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آغاز جنگ نسل‌کشی در غزه ، کمتر از 640 مورد  بازداشت در میان کودکان کرانه باختری ثبت شده است. این تعداد شامل کسانی است که اسرائیل بعداً آنها را آزاد کرده و همچنین افرادی است که همچنان در زندان های این رژیم به سر می برند.

باشگاه اسیر فلسطین ادامه داد: کودکان در زندان های رژیم اشغالگر که تعداد آنها (در حال حاضر) حدود 250 کودک است، در معرض تمام اقدامات انتقام جویانه هستند که از جمله این اقدامات «آزار، شکنجه و جرایم پزشکی است که زندانیان (بالغ) در زندان‌ها و اردوگاه‌های رژیم اشغالگر در معرض آن قرار می‌گیرند.

این منبع بدون اشاره به اطلاعات اضافی گزارش داد ، گروهی از کودکان که در زندان مجدو در شمال فلسطین اشغالی به سر می برند کودکانی هستند که از نوار غزه بازداشت شده اند.

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد: مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته بهاء کاظم حاج محمد هفت ساله  از اهالی شهرک المغیر در شرق رام الله (مرکز کرانه باختری) را بازداشت و ساعاتی بعد آزاد کردند.

منبع
خبرگزاری آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا