سیاسی

دبیرکل حزب الله لبنان: به وارد کردن ضربه به اهداف و مواضع دشمن ادامه می‌دهیم

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که این گروه به وارد کردن ضربه به اهداف و مواضع دشمن طبق یک برنامه مشخص ادامه می‌دهد.

میدل ایست نیوز: حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت که نبرد در جبهه لبنان موجب وارد آوردن خسارات مادی، معنوی و روحی شدید به رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش المیادین، دبیرکل حزب الله لبنان افزود که حمله به الجلیل در صورت تشدید درگیری‌ها گزینه‌ای مطرح خواهد بود.

وی تصریح کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی یک ماشین رسانه‌ای جهانی مشغول ناچیز جلوه دادن اقدامات و عملیات‌های جبهه‌های پشتیبانی مقاومت در غزه هستند.

حسن نصر الله گفت که 42 شهرک در شمال فلسطین اشغالی به طور کامل تخلیه شده و در برخی شهرک‌ها نیز زندگی به کلی تعطیل شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان بیان کرد: ما با یک واقعیت مهم که غزه و کرانه باختری محقق کردند رو برو هستیم و آن وارد کردن خسارات و تلفات سنگین به دشمن است.

حسن نصر الله تاکید کرد: ما به وارد کردن ضربه به اهداف و مواضع دشمن طبق یک برنامه مشخص ادامه می‌دهیم.

وی افزود: مقاومت با هدف قرار دادن تجهیزات فنی، رادارها و بالن‌های جاسوسی دشمن استراتژی کور کردن دشمن را در دستور کار قرار داده است.

دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد: ضرباتی که به پایگاه‌های دشمن وارد کردیم، موجب کشته و زخمی شدن نظامیان زیادی شد و دشمن را مجبور کرد نیروهای خود را در اطراف این پایگاه‌ها مستقر کند.

وی تصریح کرد که ما اطلاعات بسیار زیادی از دشمن داریم و ویدیوی روز گذشته که منتشر شد، تنها منتخبی از ساعت‌ها تصویربرداری بر فراز حیفا بود.

نصر الله با بیان اینکه تاکنون بخشی از سلاح خود را در جنگ بکار گرفته‌ایم و به سلاح‌های جدیدی دست یافته‌ایم که در مورد آن چیزی نمی‌گوییم و در میدان نبرد از آن رونمایی می‌کنیم، گفت: ما سلاح‌های خود را ارتقا دادیم و از سلاح‌هایی جدید استفاده کردیم و سلاح‌هایی را هم برای روزهای آینده جهت دفاع از سرزمین و مردم خود کنار گذاشته‌ایم.

وی بیان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که ما خود را برای بدترین روزها آماده کرده‌ایم و می‌داند چه چیزی در انتظارش است، بنابراین طی هشت نه ماه گذشته یک بازدارندگی در برابر آن ایجاد شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما یک بانک اهداف کامل و واقعی داریم و توانایی رسیدن به همه اهداف را داریم و پایه‌های دشمن را به لرزه درمی‌آوریم.

وی تهدید کرد: دولت قبرس باید بداند که باز کردن فرودگاه‌ها و پایگاه‌های خود به روی دشمن برای هدف قرار دادن لبنان به این معنی است که این کشور بخشی از جنگ شده است.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا