سیاسی

ایران: عراق با ورود خودروهای شخصی در ‌اربعین موافقت نکرد

رئیس ستاد اربعین ایران با بیان اینکه دولت عراق با تردد وسیله شخصی از ایران به کشورش موافقت نکرد، گفت: ‌‌جاده‌های این کشور شرایط ورود حجم بالای خودرو‌های شخصی را ندارد.

میدل ایست نیوز: رئیس ستاد اربعین ایران با بیان اینکه دولت عراق با تردد وسیله شخصی از ایران به کشورش موافقت نکرد، گفت: ‌‌جاده‌های این کشور شرایط حجم بالای خودرو‌های شخصی را نکرد.

به گزارش تسنیم، ‌سیدمجید میراحمدی ‌در سفر به استان خوزستان و بازدید از مرز چذابه اظهار داشت: مکان‌های مناسبی برای استراحت تمامی نیروهای خدمات‌دهی در اربعین حسینی از قبیل فراجا پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد اربعین ایران در پاسخ به این سوال که آیا تردد با وسیله شخصی در خاک عراق امکان دارد، گفت: دولت عراق موافقتش را با تردد ‌وسیله شخصی اعلام نکرد‌؛ آنها گفتند که ظرفیت لازم برای جاده‌ها وجود ندارد بنابراین امکان اینکه خودرو‌های شخصی ما در ایام اربعین به کشور عراق بروند وجود ندارد.

میراحمدی با اشاره به اینکه تا ۱۰ سال آینده اربعین حسینی در فصل گرما است، گفت: مهم ترین نیاز زائران اربعین حسینی این است ما به سرعت از مرز آنها را عبور دهیم و شرایط مطلوب برای آنها فراهم کنیم تا دچار گرما زدگی نشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه حتما امسال برای تهیه اتوبوس تلاش بیشتری باید کنیم، گفت: تمام توان و ظرفیت کشور را بسیج می‌کنیم.

منبع
تسنیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا