سیاسی

ایران: حزب الله توان دفاع از خود و لبنان را دارد

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل با هشدار نسبت به هر تصمیم نابخردانه رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد که این رژیم بازنده نهایی هر اقدام علیه لبنان خواهد بود.

میدل ایست نیوز: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل با هشدار نسبت به هر تصمیم نابخردانه رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد که این رژیم بازنده نهایی هر اقدام علیه لبنان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا)، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی گفت: هر تصمیم نابخردانه‌ای توسط رژیم اشغالگر اسرائیل برای نجات خود می‌تواند منطقه را وارد جنگ جدیدی کند که نتیجه آن نابودی زیرساخت‌های لبنان و همچنین منطقه اشغالی ۱۹۴۸ خواهد بود.

نمایندگی ایران در سازمان ملل افزود: قطعا این جنگ یک بازنده نهایی خواهد داشت و آن رژیم صهیونیستی است.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جنبش مقاومت حزب‌الله توان دفاع از خود و کشورش لبنان را دارد؛ شاید زمان نابودی این رژیم نامشروع به دست خودش فرا رسیده باشد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا