سیاسی

انهدام مهم‌ترین پناهگاه تروریست‌های داعش در شرق صلاح الدین

ستاد عملیات مشترک عراق از انهدام مهم‌ترین پناهگاه تروریست‌ها در شرق صلاح‌الدین و از پای درآمدن یک تروریست بلندپایه داعش خبر داد.

میدل ایست نیوز: ستاد عملیات مشترک عراق از انهدام مهم‌ترین پناهگاه تروریست‌ها در شرق صلاح‌الدین و از پای درآمدن یک تروریست بلندپایه داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که با اشراف و برنامه‌ریزی ستاد عملیات مشترک عراق، دستگاه اطلاعات ملی با همکاری دستگاه مبارزه با تروریسم طی یک عملیات ویژه بر اساس اطلاعات دقیق و با هماهنگی واحد حمله ستاد عملیات مشترک، پناهگاه تروریست‌ها در کوه‌های جلبانه از توابع طوزخورماتو در شرق استان صلاح‌الدین هدف قرار گرفت.

این بیانیه افزوده که نیروهای دو دستگاه نا‌م‌برده پناهگاه تروریست‌ها را زیر نظر گرفتند و نیروی هوایی عراق با دو حمله که توسط جنگنده‌های اف – 16 انجام شد یک تونل زیر زمینی و دیگر پناهگاه‌های تروریست‌ها در منطقه را بمباران کردند.

در این بیانیه آمده که همه تروریست‌های موجود در این پناهگاه به هلاکت رسیدند و بر اساس اطلاعات اولیه شمار آنها 7 نفر است که یکی از آنها یک تروریست بلندپایه و خطرناک است.

ستاد عملیات مشترک عراق افزوده که این عملیات نشان‌دهنده سطح هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نظامی کشور برای نابودی بقایای تروریسم است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا