سیاسی

انهدام پناهگاه داعش در حمرین توسط جنگنده‌های عراق

فرماندهی عملیات مشترک عراق از انهدام یکی از پناهگاه‌های مهم سازمان تروریستی داعش در کوه‌های حمرین و کشته شدن سه داعشی حاضر در مخفیگاه توسط جنگنده‌های F16 خبر داد.

میدل ایست نیوز: فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز یکشنبه (23 ژوئن) از چندین عملیات موفقیت آمیز انجام شده توسط نیروهای امنیتی علیه سازمان تروریستی داعش در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش «الفرات نیوز»، فرماندهی مذکور ضمن اعلام از پای درآوردن 3 تن از عناصر تروریستی در منطقه وادی الشای و وادی ام الخناجر در کرکوک و کشته شدن 7 تن از تروریست ها در بلکانه در صلاح الدین، تاکید کرد که این عملیات متوالی، نمایانگر التزام نیروهای امنیتی به پیگیری بقایای سازمان تروریستی است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین امروز از اجرای حمله هوایی ویران کننده به یک پناهگاه مهم داعش در رشته کوه های حمرین در بخش فرماندهی عملیات دیالی خبر داد.

به گفته فرماندهی مذکور این عملیات با تلاش های اداره اطلاعات نظامی و با نظارت، برنامه ریزی و پیگیری واحد هدف گیری فرماندهی عملیات مشترک انجام شده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق افزود که این حمله هوایی توسط جنگنده های F16 انجام و طی آن لانه متعلق به سازمان تروریستی داعش ویران شد و 3 داعشی حاضر در آن کشته شدند.

این منبع خاطر نشان کرد که چندین پناهگاه و مخفیگاه حاوی سلاح، تجهیزات و مواد لجستیک نیز ویران شد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در پایان بر تداوم  ماموریت نیروهای امنتی عراق برای تعقیب بقایای داعش و پایبندی خود به دستیابی به امنیت و ثبات در سراسر کشور تاکید کرد.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جست‌وجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

گفتنی است عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد و برخی استان‌های غربی عراق فعالیت دارند.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا