سیاسی

بازدید سفرای کشورهای خارجی از فرودگاه رفیق الحریری لبنان

سفرای کشورهای خارجی در لبنان پس از اتهام روزنامه بریتانیایی مبنی بر انبار سلاح ایرانی در فرودگاه رفیق الحریری در بیروت، از این فرودگاه بازدید کردند.

میدل ایست نیوز: پس از اتهام روزنامه دیلی تلگراف به حزب الله لبنان مبنی بر انبار سلاح ایرانی در فرودگاه بین‌المللی رفیق الحریری، و رد این اتهام توسط بیروت در روز یکشنبه، دولت لبنان بازدید میدانی از این فرودگاه برای سفرای خارجی تنظیم کرد.

به گزارش «الجزیره»، علی حمیه وزیر حمل و نقل لبنان در کنفرانس مطبوعاتی در فرودگاه بیروت تاکید کرد که تاسیسات دولتی از فرودگاه ها و بنادر، در مقابل دیپلمات ها برای هرگونه بازدید باز است.

حمیه اشاره کرد که با نجیب میقاتی نخست وزیر، وزیر دادگستری و سفیر لبنان در لندن درباره شکایت علیه روزنامه تلگراف گفت‌وگو کرد.

وی تاکید کرد که نمایندگان وزارت حمل و نقل بریتانیا 6 ماه گذشته، از فرودگاه بیروت بازدید کردند و روزنامه مذکور باید اخبار را از منابع رسمی و بریتانیایی دریافت می‌کرد.

روز گذشته، وزیر حمل و نقل لبنان، گزارش روزنامه دیلی تلگراف، مبنی بر ذخیره سازی اسلحه حزب الله در فرودگاه بیروت را تکذیب کرد.

روزنامه دیلی تلگراف به نقل از برخی منابع در فرودگاه بیروت نوشته بود که حزب الله مقادیر زیادی سلاح و موشک و مواد منفجره ایران را در فرودگاه انبار کرده است.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا