سیاسی

هنیه: شهادت اعضای خانواده من خللی در مقاومت ایجاد نمی‌کند

رئیس دفتر حماس با تاکید بر لزوم اداره غزه توسط فلسطینیان اعلام کرد: اگر رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با هدف قرار دادن اعضای خانواده من می‌توانند خللی در مقاومت ایجاد کند، در توهم است.

میدل ایست نیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد،  اگر دشمن جنایتکار صهیونیستی فکر می کند که با هدف قرار دادن اعضای خانواده من، می تواند مواضع و مقاومت ما را تغییر  دهد، در توهم به سر می برد.

به گزارش الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد هر شهید در غزه و فلسطین اهل و عضو خانواده من است.

وی افزود: جنبش انعطاف کامل و لازم را از خود نشان داد و با تمامی طرح‌ها به شرط توقف جنایات و پایان دادن به تجاوز و خصومت  و عقب نشینی از غزه موافقت کرد و بنابراین بار دیگر تاکید می کنیم ما هر توافقی را که تضمین کننده آتش بس و پایان تجاوز نباشد رد می کنیم و موضع ما در هیچ مرحله ای تغییر نخواهد کرد.

اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد، دشمن تشدید تنش را انتخاب و به شهر رفح حمله کرد، گذرگاه ها را بست و مسبب فجایع انسانی و گرسنگی وحشتناک در تمامی نوار غزه شده و جامعه جهانی موظف است برای توقف تجاوز، کمک رسانی و تامین مایحتاج زندگی مردم فلسطین اقدام کند.

هنیه با اشاره ضمنی به گمانه زنی ها برای نحوه اداره نوار غزه پس از جنگ تصریح کرد، همه تصورات در مورد روز بعد از جنگ و ترتیبات داخلی مربوط به آن، باید صرفاً فلسطینی باشد و هیچکس حق مداخله در آن را ندارد.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا