سیاسی

انصارالله: ناوهای امریکایی به شکل تحقیرآمیزی تحت تعقیب قرار می‌گیرند

دبیر کل انصار الله یمن با اشاره به عملیات مشترک با مقاومت عراق اعلام کرد ناوهای امریکایی به شکل تحقیرآمیزی هدف حملات ما قرار می‌گیرند.

میدل ایست نیوز : بدرالدین عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنان امروز خود درباره آخرین تحولات فلسطین، از اجرای عملیات مشترک جدید با مقاومت اسلامی در عراق علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، عبدالملک الحوثی با بیان اینکه نیروهای مسلح یمنی 4 عملیات مشترک با مقاومت عراق انجام دادند، تاکید کرد این مسیر بسیار مهمی است که امیدهای همه ملت های عرب را  برای اتحاد، همکاری و تجسم و تبلور برادری محقق می کند.

وی در خصوص آمار عملیات یمن در حمایت از غزه تصریح کرد نیروهای مسلح  انصار الله در هفته جاری 4 عملیات مقتدرانه با 7 موشک بالستیک و بالدار و یک فروند شهپاد انجام دادند که می تواند حدود 1.5 تن مواد منفجره را حمل و یک انفجار بزرگ ایجاد می کند که باعث آسیب شدید به کشتی های دشمن می شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به ترس و وحشت دشمنان از شناورهای هدایت پذیر از راه دور(شهپاد) و قدرت ویرانگر آنها افزود: عملیات بسیار تأثیرگذار یمنی ها ادامه خواهد داشت و این عملیات  تأثیر آشکاری بر امریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها دارد.

الحوثی با اشاره به تضعیف موقعیت امریکا و اینکه واشنگتن تلاش می کند دیگران را علیه یمن درگیر کند، گفت: جهان نظاره گر این است که امریکایی‌ها چطور در دریای سرخ مورد حمله قرار می‌گیرند و چطور ناو‌های جنگی و ناو‌های هواپیمابر آن‌ها در وضعیتی تحقیر آمیز تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا