خبر اولسیاسی

دبیر کل حزب الله: آینده منطقه به تحولات ایران گره خورده است

دبیر کل حزب الله لبنان عنوان کرد که سرنوشت ملت‌ها و آینده منطقه در گرو حوادث و تحولات و رویدادهای ایران است.

میدل ایست نیوز: دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم چهلمین روز شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران گفت: از خداوند می خواهیم برای انتخاب درست (در بین نامزدهای ریاست جمهوری) به ایرانی ها توفیق عنایت کند زیرا سرنوشت ملت‌های منطقه، دولت‌ها و آینده آن در گرو حوادث و رویدادهای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش رادیو النور، حسن نصرالله گفت: ایران حامی همه مردم منطقه و سنگر نفوذ ناپذیر در برابر همه استعمارگران است و ثابت کرده که در مقابله با تمام چالش‌ها استوار است.

دبیر کل حزب الله با عرض تسلیت این حادثه از طرف خود و به نیابت از مقاومت و ملت لبنان و همچنین همه جنبش‌های محور مقاومت تاکید کرد بدون شک این حادثه، یک حادثه بسیار دردناک بزرگ و تاریخی بود اما قاعده این است که باید آنگونه که همیشه رهبری معظم انقلاب تاکید می‌کنند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی گفت: دشمنانی که در کمین نشسته و منتظر بودند و از وقوع ناآرامی‌ها در اینجا و آنجا سخن می‌گفتند. با چشمان خود دیدند که ایران با وجود تمام شرایط سختی که به علت این حادثه با آن مواجه بود آرام با ثبات یکپارچه و متحد است.

نصرالله با اشاره به تشییع میلیونی رئیس جمهور فقید ایران و همراهانش در شهرهای مختلف تصریح کرد: در جهان و در هر حادثه مشابهی ممکن است به ناآرامی‌ها نگرانی‌ها و تهدیدات خطرناک در بخش‌های سیاسی اقتصادی روانی منجر شود، اما الحمدالله به برکت رهبری و مسئولان و ملت ایران، جمهوری اسلامی از این حادثه سربلند و عزتمند خارج شد.

نصرالله افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران فقط مسیر ملت ایران را تعیین نمی‌کند، بلکه با تمام صداقت، صراحت و شفافیت سرنوشت‌ ملت‌ها و حکومت‌ها و آینده تحولات و رویدادهای دیگر به جمهوری اسلامی ایران وابسته است.

منبع
رادیو النور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا