سیاسی

رژیم صهیونیستی: حمله به شمال غزه ادامه خواهد داشت

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از تداوم هدف قرار دادن شمال غزه خبر داد.

میدل ایست نیوز: افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: لشکر 98 ارتش به حملات خود در الشجاعیه در شمال غزه ادامه می‌دهد و همزمان در رو و زیر زمین می‌جنگد به طوری که طی درگیری‌ها جان چند تن از خرابکاران را گرفت و به یک انبار سلاح در ساختمان مدرسه ای در منطقه دست یافت.

به گزارش «روسیا الیوم»، ادرعی گفت: در چارچوب عملیات در الشجاعیه، جنگنده‌های نیروی هوایی به اهداف و یک گروه مسلح که برای هدف قرار دادن ارتش در حال حرکت بود، حمله و این گروه را منهدم کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای لشکر 98 از تیپ نهال و تیپ گولانی جان چند تن از خرابکاران را گرفتند و چند زیر ساخت از جمله دهانه‌های تونل را منهدم کردند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر ادامه داد: در مرکز نوار غزه نیروهای لشکر 98 با شلیک مسلسل و بمباران هوایی، جان چند تن از خرابکاران را گرفتند. جنگنده های نیروی هوایی همچنین چند نقطه شلیک موشک ضد زره که برای هدف قرار دادن نیروهای ما در جنگ از آن استفاده می شد، منهدم کردند.

ادرعی در پایان گفت که در شامگاه جمعه دو موشک از نوار غزه به سمت شهر سدروت شلیک شد که پدافند هوایی یکی از موشک‌ها را رهگیری کرد و موشک دوم در منطقه باز و بدون تلفات سقوط کرد. کمی بعد جنگنده های نیروی هوایی دهانه تونل در نزدیکی منطقه شلیک موشک، و نیروهای ارتش منابع آتش را بمباران کردند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا