خبر اولسیاسی

اونروا: زندگی در غزه وجود ندارد

آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی با تاکید بر لزوم بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک های غذایی و دارویی کافی به نوار غزه تصریح کرد: ساکنان این منطقه تمام مولفه‌ها و نیازهای زندگی را از دست داده‌اند.

میدل ایست نیوز: آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی «اونروا» با تاکید بر لزوم بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌های غذایی و دارویی کافی به نوار غزه تصریح کرد: ساکنان این منطقه تمامی مولفه‌ها و نیازهای زندگی را از دست داده‌اند.

به گزارش روسیا الیوم، این آژانس تصریح کرد: مردم غزه به همه چیز نیاز دارند و در شرایط بسیار سخت و ناامیدانه‌ای به سر می‌برند و تنها اقدامی که می‌تواند کمک حال باشد، ارسال کمک‌های بیشتر است.

اونروا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس تاکید کرد: زباله‌ها در همه جا انباشته شده است و مردم غزه همزمان با افزایش شدید دمای هوا زیر پوشش‌های پلاستیکی زندگی می‌کنند.

این منبع خاطر نشان کرد: خانواده‌ها در غزه در کنار تل‌های بزرگی از زباله و فاضلاب زندگی می‌کنند و تعداد اندک حمام‌ها  و گرمای طاقت فرسای تابستان، شرایط بهداشتی بسیار ناامیدکننده‌ای را رقم زده است.

گفتنی است فیلیپ لازارینی کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی، پیش از این وضعیت انسانی در نوار را که حدود 9 ماه در معرض تجاوز بی‌سابقه اسرائیل قرار گرفته است، بسیار ناامیدکننده توصیف کرده و خواستار مقابله با گرسنگی و قحطی و وخامت اوضاع در جنوب نوار غزه شده بود.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا