اقتصادی

فراخوان عربستان برای سرمایه‌گذاری گسترده در آرامکو

وزیر انرژی عربستان سعودی خواستار مشارکت گسترده داخلی و خارجی برای خرید سهام شرکت آرامکو شد و درباره سوددهی آن اطمینان خاطر داد.

میدل ایست نیوز: وزیر انرژی عربستان سعودی در حاشیه امضای قرارداد فاز دوم پروژه میدان الجفوره عربستان و فاز سوم پروژه توسعه شبکه اصلی گاز آرامکو عربستان سعودی، تصریح کرد کسانی که در سهام شرکت آرامکو مشارکت نکنند بعدها حسرت خواهند خورد.

به گزارش سی ان ان، عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد کسانی که در سهام شرکت انرژی آرامکو عربستان مشارکت نداشته‌اند، بعدها از روی تأسف انگشت حسرت به دهان خواهند گزید.

وزیر انرژی عربستان پیش از این در ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: قبلاً اشاره کرده‌ام و باز هم تکرار می‌کنم، هر کس کمکی نکند یا در سهام آرامکو مشارکت نکند بعدا به شدت پشیمان خواهد شد و من بار دیگر مطمئن‌تر از قبل بر سرمایه‌گذاری در آرامکو تاکید می‌کنم.

این وزیر سعودی تاکید کرد: موفقیت ما در آرامکو و در بخش انرژی به طور کلی، تعیین‌کننده اصلی در جهش ما خواهد بود و ملاحظه می‌کنید که ما در زمینه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر به موفقیت‌هایی دست یافته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است نیاز به برق و انرژی بسیار زیاد باشد اما هیچ کس در روند کاهش هزینه تولید انرژی در همه اشکال آن حریف ما نخواهد شد.

منبع
سی ان ان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا