سیاسی

فلسطین خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب شد

فلسطین برگزاری نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دائم، درباره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را خواستار شد.

میدل ایست نیوز: مهند العکلوک نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب در گفت‌وگو با خبرگزاری کشور خود (وفا) اعلام کرد که فلسطین درخواست کرد که در راستای بحث و بررسی مقابله با جنایت‌های کشتار دسته جمعی و تجاوز رژیم صهیونیستی و توسعه استعمار در کرانه باختری، نشست غیرعادی شورای اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دائم در هفته جاری برگزار شود.

به گزارش «آناتولی»، الکعلوک افزود که درخواست برگزاری نشست مذکور درحالی مطرح شده است که جنایت کشتار دسته جمعی رژیم صهیونیستی به عنوان نیروی اشغالگر، 9 ماه است که علیه ملت فلسطین در غزه ادامه دارد.

وی افزود که این درخواست فلسطین در سایه تصمیم اخیر دولت رژیم اشغالگر در راستای جلوگیری از تحقق استقلال کشور فلسطین و افزایش شمار برنامه‌ها برای الحاق اراضی کرانه باختری اشغالی و توسعه استعمار و سرقت اموال فلسطینیان ارائه شده است.

اتحادیه عرب تا این لحظه به این خواسته فلسطین پاسخی نداده است.

گفتنی است روز گذشته وزارت خارجه عربستان تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا