سیاسی

آمادگی روسیه برای همکاری با لبنان

وزیر حمل و نقل لبنان بر اهتمام روسیه برای همکاری با این کشور در راستای فعال‌سازی توافقنامه‌‌های مرتبط با بخش حمل و نقل میان دو کشور و همچنین در حوزه حمل و نقل ریلی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: علی حمية، وزیر حمل و نقل لبنان در دیدار الکسندر روداکوف، سفیر روسیه در بیروت، تاکید کرد که اهتمام مسکو از طریق استقبال از همکاری با لبنان، واضح است.

به گزارش روسیا الیوم، دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه رایزنی کردند.

طرفین، درباره پیگیری برخی از پرونده هایی که در سفر اخیر علی حمیه به روسیه و دیدار با رومان ستاروفیوت بررسی شده، تبادل نظر کردند.

حمیة بر اهتمام روسیه برای همکاری با لبنان در راستای فعال‌سازی توافقنامه‌های مرتبط با بخش حمل و نقل میان دو کشور و همچنین در حوزه حمل و نقل ریلی تاکید کرد.

وزیر حمل و نقل لبنان گفت که در سفر اخیرش به روسیه و دیداری که با همتای لبنانی خود داشته، درباره راه‌های گسترش همکاری میان لبنان و روسیه به ویژه در حوزه حمل و نقل و بنادر لبنان و اهمیت آن برای کریدورهای حمل و نقل در سطح منطقه و جهان رایزنی کرده است.

سفیر روسیه، نامه وزیر حمل و نقل این کشور که در آن بر آمادگی روسیه برای پیگیری رایزنی‌ها درخصوص مسائل مطرح شده در دیدار اخیر در روسیه تاکید شده را تحویل وزیر حمل و نقل لبنان داد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا