اجتماعی

تجهیز هزار مدرسه جدید در سراسر عراق

رئیس شورای بازرگانی عراق و چین گفت که دبیرخانه هیئت دولت طی روزهای آتی در راستای تجهیز هزار مدرسه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، قراردادهایی امضا خواهد کرد.

میدل ایست نیوز: حیدر الربیعی رئیس شورای بازرگانی عراق و چین اعلام کرد که دبیرخانه هیئت دولت طی روزهای آتی در راستای تجهیز هزار مدرسه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، قراردادهایی امضا خواهد کرد.

به گزارش «الصباح»، الربیعی افزود که هدف از این کار، تامین شرایط راحت در کلاس‌ها و سالن‌های درسی برای دانش آموزان و امکان تامین شرایط یادگیری دانش آموزان به صورت عملی و نه فقط نظری است.

وی تصریح کرد که عملیات تجهیز شامل اتاق مدیر و کادر آموزشی، علاوه بر آن، تجهیز کلاس‌ها به سیستم های برودتی، آب سردکن و آزمایشگاه‌های علمی برای مقاطع تحصیلی مختلف و رایانه و لوازم جانبی آن است.

این مقام مسئول بیان کرد که وزارت آموزش و پرورش عراق پس از این روند، دستورالعمل‌هایی در راستای حفظ آن ها صادر خواهد کرد چرا که این تجهیزات برای دانش‌ آموزان، سودمند است به ویژه آنکه در آغاز و پایان سال تحصیلی دمای هوا بالا می رود و بر تمرکز این دسته از افراد بر مطالب درسی و امتحان ها تاثیر می‌گذارد.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا