اجتماعی

دبی نخستین شهر دوستدار بدمینتون در جهان شناخته شد

بر اساس گزارش مجله «سیدتی» امارت‌نشین دبی از سوی فدراسیون بین المللی بدمینتون به عنوان نخستین شهر دوستدار این ورزش معرفی شد.

میدل ایست نیوز: بر اساس گزارش مجله «سیدتی» امارت‌نشین دبی از سوی فدراسیون بین المللی بدمینتون به عنوان نخستین شهر دوستدار این ورزش معرفی شد.

به گزارش صحافه العرب، فدراسیون بین المللی بدمینتون به منظور قدردانی از تلاش‌های مستمر امارت‌نشین دبی از سال 2014 به منظور گسترش و توسعه این ورزش المپیکی در این شهر، کشور امارات و حتی جهان، این امارت‌نشین را به عنوان نخستین شهر دوستدار بدمینتون در جهان و اولین الگوی جهانی بهترین تمرینات در این ورزش معرفی کرد.

اعطای نشان تقدیر به امارت‌نشین دبی روز گذشته در مراسم جشنی توسط شورای ورزش دبی و با حضور سعید حارب دبیرکل شورای ورزش دبی، دیوید کاپلو رئیس توسعه بدمینتون در فدراسیون بین المللی بدمینتون، یان رایت، مدیر توسعه فدراسیون بین المللی بدمینتون و نوره الجسمی رئیس فدراسیون بدمینتون امارات انجام گرفت.

دیوید کاپلو در این خصوص تصریح کرد: پس از گذشت 10 سال از راه‌اندازی این بازی در دبی، 1000 مربی بدمینتون، 900 مربی آموزش تخصصی و بیش از 300 داور واجد شرایط در سراسر دبی حضور دارند و ما خوشحالیم که این فدراسیون به مرکزی برای آماده‌سازی قهرمانان المپیک تبدیل شده است.

منبع
صحافه العرب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا