سیاسی

ابو عبیده: جبهه‌های مقاومت برای یاری قدس متحد شده است

سخنگوی شاخه نظامی حماس تاکید کرد که جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و یمن برای یاری قدس متحد شده و سراسر امت پشتیبان این مقاومت است.

میدل ایست نیوز: ابوعبیده سخنگوی کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در روز 275 نبرد طوفان الاقصی گفت که ۹ ماه از نبرد طوفان الاقصی گذشت و ملت فلسطین همچنان در معرض جنایات و نسل کشی صهیونیستی امریکایی قرار دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی افزود که به همه دنیا یادآوری می‌کنیم که طوفان الاقصی سرآغاز مقاومت ما نبود بلکه انفجاری در مقابل دشمن اشغالگر بود.

ابو عبیده با اشاره به اینکه دشمن اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری، قدس و غزه نسل‌کشی و پاکسازی نژادی را در پیش گرفته است، گفت که نظرسنجی‌های مستقل بعد از ماه‌ها جنگ علیه غزه نشان می‌دهد که چگونه ملت فلسطین در کنار مقاومت ایستاده است.

وی تصریح کرد که ما همچنان در غزه بدون هرگونه حمایت و پشتیبانی خارجی مبارزه می‌کنیم و ملت فلسطین همچنان بدون آب و غذا و دارو مقاومت و پایداری می‌کند.

ابو عبیده گفت که ارتش رژیم اشغالگر از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند و خانه‌ها را بمباران می‌کند و علیه بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و کلیساها دست به جنایت می‌زند.

وی افزود که دنیا از طریق جنایات دشمن صهیونیستی در غزه دروغ سازمان‌های بین‌المللی و عجز و ناتوانی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر مورد ادعا را مشاهده کرد.

ابو عبیده گفت که اسناد اطلاعاتی که در رابطه با شکست اشغالگران در هفتم اکتبر فاش شد، تنها گوشه‌ای از آن چیزی است که بعداً فاش خواهیم کرد.

سخنگوی کتائب القسام بیان کرد که تشدید مقاومت در کرانه باختری که شاهد آن هستیم پاسخ ملت فلسطین به جنایات و نسل کشی دشمن است.

وی اظهار داشت  که به خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه می‌گوییم که سرنوشت فرزندان شما بازیچه دست نتانیاهو شده که به دنبال کسب پیروزی شخصی برای خود است.

سخنگوی شاخه نظامی حماس تاکید کرد که جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و یمن برای یاری قدس متحد شده و سراسر امت پشتیبان این مقاومت است.

وی در ادامه اشاره کرد که مجاهدان امت ما با یکپارچه‌سازی جبهه‌ها و میادین مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی وحدت عربی را به شکل بی‌سابقه‌ای تحقق بخشیدند.

ابو عبیده گفت که به مجاهدان، ملت و امت خود اطمینان می‌دهیم که طوفان الاقصی از آن نبردهایی خواهد بود که به تحولاتی بزرگ منتهی خواهد شد.

منبع
مرکز اطلاع رسانی فلسطین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا