سیاسی

شورای همکاری حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه الجاعونی را محکوم کرد

دبیرکل شورای همکاری حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه الجاعونی در اردوگاه النصیرات را محکوم کرد و این حمله را «جنایت جنگی» خواند.

میدل ایست نیوز: جاسم البدیوی دبیرکل شورای همکاری با شدیدترین لحن، بمباران مدرسه «الجاعونی» متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) در اردوگاه النصیرات توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش «الخلیج آنلاین»، البدیوی در بیانیه‌ای گفت این حملات وحشیانه و مداوم از جانب نیروهای رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه و دیگر اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن مستقیم آن‌ها در اردوگاه‌های آوارگان، نقض آشکار قوانین و عهدنامه‌های بین‌المللی و بشردوستانه است.

وی ضمن آنکه این حمله را «جنایت جنگی» به شمار آورد، تاکید کرد که روش جنایتکارانه خطرناک نیروهای اشغالگر فاقد هرگونه در نظر گرفتن ارزش‌های قانونی، اخلاقی و بشردوستانه است.

دبیرکل شورای همکاری از جامعه جهانی و تمامی سازمان‌ها خواستار اقدام فوری و جدی در راستای آتش بس فوری و توقف عملیات نظامی خطرناک رژیم صهیونیستی و پاسخگو کردن عاملان این تخلفات شد.

البدیوی در ادامه بر موضع ثابت کشورهای عضو شورای همکاری در حمایت عادلانه از مسأله فلسطین و انجام تمام تلاش‌ها در راستای محافظت از ملت فلسطین در برابر ظلم و رفتار جنایتکارانه نیروهای رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه الجاعونی در اردوگاه النصیرات را هدف قرار داد که طی این حمله، ده‌ها تن از آوارگان که بر اساس هشدارهای این ارتش از خان یونس به آنجا فرار کرده بودند، شهید و زخمی شدند.

بر اساس داده‌های وزارت بهداشت در نوار غزه، از 7 اکتبر سال گذشته، طی حملات رژیم اشغالگر 39 هزار و 100 فلسطینی شهید و 87 هزار و 705 نفر دیگر زخمی شدند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا