سیاسی

توضیح سفارت امریکا درباره زخمی شدن یک تبعه این کشور در حملات حزب الله

سفارت امریکا در فلسطین اشغالی اعلام کرد: تبعه امریکایی که در حملات موشکی حزب الله به الجلیل زخمی شده، برای دولت امریکا کار نمی‌کرده است.

میدل ایست نیوز: پس از مجروح شدن یک تبعه امریکایی در حملات موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی، سفارت امریکا در قدس اعلام کرد این فرد برای دولت امریکا کار نمی کرده است.

به گزارش سی ان ان، سفارت امریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این سفارتخانه اطلاعاتی در خصوص زخمی شدن یکی از شهروندان عادی امریکایی دریافت کرده است. چیزی را که ما می‌توانیم تایید کنیم این است که این فرد برای دولت امریکا کار نمی‌کرده است و اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در اختیار نداریم.

در همین حال مرکز درمانی در شهر الجلیل اعلام کرد وضع این شهروند امریکایی که بر اثر شلیک موشک‌های حزب الله به شمال زخمی شده، رو به وخامت است.

این مرکز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد این مرد 31 ساله بر اثر اصابت ترکش از ناحیه فوقانی بدنش مجروح و عصر یکشنبه به وقت محلی در اتاق عمل بستری شد. این فرد پس از بستری شدن و کار گذاشتن دستگاه تنفس مصنوعی به بخش مراقبت‌های ویژه عمومی منتقل شد.

این مرکز افزود دو تن دیگر، یک سرباز و یک غیر نظامی نیز که در این حملات زخمی شده بودند که به بخش جراحی بیمارستان منتقل شدند.

منبع
سی ان ان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا