سیاسی

افزایش تمایل شهرک‌نشینان به مهاجرت از اراضی اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی از افزایش شمار صهیونیست‌های مایل به مهاجرت از اراضی اشغالی خبر دادند.

میدل ایست نیوز: شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شبکه‌های اجتماعی طی هفته‌های گذشته مملو از پست‌ها و یادداشت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست برای دوستان خود بوده است که تصمیم به ترک اراضی اشغالی گرفته‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شبکه افزود بسیاری از شهرک‌نشینان گفته‌اند جنگ کنونی حدود 10 ماه است ادامه دارد و نتایج این جنگ، باعث شده تا آن‌ها به فکر ترک اراضی اشغالی بیفتند.

شبکه مذکور اشاره کرد که شرکت «اسکوبر» طی هفته‌های اخیر اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با تمایل به مهاجرت به خارج از اراضی اشغالی کرده که نتایج آن حاکی از افزایش دو و نیم برابری تمایل صهیونیست‌ها به مهاجرت است.

به گفته این شبکه، پس از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته طی سه مرحله تمایل شهرک‌نشینان به مهاجرت افزایش یافته است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که بر اساس آمارها و گزارش‌ها، در مرحله نخست، انتشار پست‌ها و یادداشت‌ها در مورد مهاجرت از اراضی اشغالی افزایشی 70 درصدی داشت و در مرحله دوم نیز، در ماه مارس بحث مهاجرت حریدی‌ها مطرح شد و مرحله سوم نیز همچنان ادامه دارد و شهرک‌نشینان بیشتری در حال ترک اراضی اشغالی هستند.

گفتنی است که طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، از آغاز جنگ علیه غزه 500 هزار شهرک‌نشین صهیونیست اراضی اشغالی را ترک کردند. این در حالی است که شهر سدیروت نیز که 20 هزار نفر جمعیت دارد، به طور کامل و شهرک‌های نزدیک به مرز با لبنان هم تخلیه شده است.

گزارش‌های وزارت مسکن و مهاجرت رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که از آغاز جنگ صدها هزار شهرک‌نشین اراضی اشغالی را ترک کرده و دیگر بازنگشته‌اند.

منبع
مرکز اطلاع رسانی فلسطین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا